Forum Forum Wiecznych Serwisantów Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Forum Wiecznych Serwisantów Strona Główna » TWORZENIE GIER
Autor Wiadomość
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:33, 13 Sty 2008

Dział ten poświęcony jest programom do tworzenia własnych zarówno prostych jak i skomplikowanych gier komputerowych w 2 i 3D.

Każdy program postaram się opisać w miarę dokładnie.

Zapraszam do odwiedzania.

GRY MOJEJ PRODUKCJI

PC:

- SMOCZY JEŹDZIEC [link widoczny dla zalogowanych] [TRAILER]

- DOGS OF WAR [link widoczny dla zalogowanych] [TRAILER] [GAMEPLAY]

- MASTER MAFIA [link widoczny dla zalogowanych]

ANDROID:

- SS KILLER [link widoczny dla zalogowanych]

- UPUPUP [link widoczny dla zalogowanych]

- UPUPUP 2 [link widoczny dla zalogowanych]

- SPACESHIP [link widoczny dla zalogowanych]

- WEB BROWSER [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Wto 10:28, 30 Lip 2019, w całości zmieniany 10 razy
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:44, 13 Sty 2008

ADVENTURE GAME STUDIO 2.72

Adventure Game Studio 2.72 umożliwia tworzenie gier przygodowych, głównie w stylu produkcji Sierra i Lucasarts z wczesnych lat dziewięćdziesiątych. Tworzenie gier w AGS nie wymaga umiejętności programowania, jednak bardziej zaawansowane projekty wymagają znajomości języka skryptowego. Jakość grafiki można dobierać zależnie od potrzeb w zakresie rozdzielczości od 320x200 do 800x600 pikseli oraz w zakresie kolorów od 8 do 32 - bitowego. Gry mogą być uruchamiane zarówno w trybie pełnoekranowym jak również w oknie. Grę można wzbogacić o ścieżki dźwiękowe z plików OGG, MP3, WAV, MOD, XM oraz MIDI. Produkcja może zostać skompilowana do samodzielnego pliku wykonywalnego EXE.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Nie 0:16, 15 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:50, 13 Sty 2008

GAME EDITOR 1.3.9

Game Editor to uważany za jeden z najłatwiejszych programów przeznaczonych do tworzenia gier.Przeznaczony dla platform takich jak: Windows, Linux, Pocket PC, Windows Mobile, GP2X, Smartphones i Handheld PC. Aplikacja oferuje szereg gotowych funkcji pozwalających na kontrolowanie postaci, elementów w grze, dźwięków, zdarzeń podczas manipulacji myszką czy wciskania klawiszy dostępnych na klawiaturze. Wśród najważniejszych cech wymienianych przez producenta należy wskazać możliwość klonowania postaci, importowania wielu formatów obrazów (jpeg, gif, png, bmp, pcx, tga, xpm, xcf, lbm) czy tworzenia wielu map w jednym pliku. Inną z ciekawych opcji oferowanych przez Game Editor jest funkcja podglądu planszy z poziomu wzroku aktora. Wersja demo aplikacji pozwala na import gier tylko dla platformy Windows.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (demo): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Nie 0:17, 15 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:53, 13 Sty 2008

GAME MAKER LITE 7.0

Środowisko przeznaczone do tworzenia gier wykorzystujące technologię drag&drop, dzięki której możliwe jest stworzenie gry jedynie za pomocą ruchów myszką, bez umiejętności programowania. Środowisko nabiera jednak skrzydeł gdy wykorzystuje się język skryptowy GML (Game Maker Language), którego składnia przypomina nieco C++. Game Maker umożliwia projektowanie efektownych gier opartych na rozbudowanych algorytmach. Możliwe jest projektowanie zarówno gier 2D jak i 3D. Środowisko obsługuje Direct3D.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Nie 0:17, 15 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:10, 13 Sty 2008

RPG MAKER

Programy z cyklu RPG Maker są bardzo prostymi i zarazem bardzo rozbudowanymi edytoremi służącymi do tworzenia gier RPG, a ściślej jRPG. Największą zaletą edytorów jest to, że do tworzenia właśnie takich gier nie trzeba w ogóle znać się na programowaniu w którymkolwiek "języku" typu Turbo Pascal, czy C++. Wszystkie opcje porozmieszczane są intuicyjnie, a świetnie przetłumaczone teksty oraz
pomoc kontekstowa w pojawiających się chmurkach z pewnością ułatwi życie. Jak to na dobrej jakości produkcję przystało możemy tworzyć własne animacje walki, bohaterów, czary, przedmioty, zdolności, potwory, kondycje itd... Dzięki łatwemu systemowi importu oraz eksportu plików do projektu naszej gry mamy wręcz nieograniczone możliwości pod względem jej edycji graficznej, muzycznej, czy chociażby dźwiękowej.
Wspaniałym rozwiązaniem programu jest możliwość testowania na bieżąco naszej gry z poziomu samego edytora, co wiąże się oczywiście z pewnymi korzyściami. Autorzy nie zapomnieli również o ludziach, którzy chcieliby pograć również w nasze gry. W celu tym dano nam możliwość tworzenia instalacji gry!!! Po jej dokonaniu, co jest również bardzo proste należy nagrać ją np.: na CD/DVD i pożyczyć osobie zinteresowanej. Ona instaluje ją jak każdą inną produkcję i cieszy się z świetnie wykonanej gry. Należy również zaznaczyć, że tworzone w nim gry nie potrzebują zbyt dobrego komputera, więc każdy może sobie na nie pozwolić.

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Wto 11:46, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:14, 13 Sty 2008

Multimedia Fusion 2 Developer

Najbardziej rozbudowane narzędzie firmy Clickteam przeznaczone do tworzenia gier. Można dzięki niemu projektować zarówno gry 2D jak i 3D. Interfejs programu jest przyjazny, identyczny ze znanym z The Games Factory, co ułatwia użytkownikom TGF bezbolesną migrację na bardziej zaawansowane narzędzie. Projektowanie nie wymaga umiejętności programowania, jednak programiści posługujący się C++ mogą tworzyć na swe potrzeby rozszerzenia. Multimedia Fusion 2 Developer umożliwia prócz projektowania gier, tworzenie aplikacji użytkowych. Wersja Developer jest nieco wzbogaconą odmianą Multimedia Fusion 2, przede wszystkim jest zupełnie pozbawiona ograniczeń licencyjnych w zakresie rozpowszechniania i komercyjnej dystrybucji własnych projektów.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (demo): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:18, 13 Sty 2008

Quest3D 3.6.6

Quest3D to rozbudowane środowisko przeznaczone do tworzenia aplikacji 3D w czasie rzeczywistym takich jak wizualizacje architektoniczne, wirtualne spacery, aplikacje szkoleniowe, gry oraz wiele innych. Tworzenie gier i szeroko pojętych multimediów 3D trwa w Quest3D o wiele krócej niż programowanie gry w sposób tradycyjny. Quest3D posiada gotowy silnik wyświetlający sceny 3D w czasie rzeczywistym. Ponadto do dyspozycji tworzącego grę czy aplikację multimedialną w Quest3D istnieją przygotowane, proste do użycia moduły często używane w typowych grach np. moduł animacji szkieletowej postaci, systemu fizycznego sceny 3D, obsługi sieci, bazy danych.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (demo): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:26, 13 Sty 2008

The Games Factory 2

The Games Factory to następca popularnej aplikacji Klik and Play. Umożliwia tworzenie gier bez konieczności programowania. Z założenia środowisko przeznaczone jest do projektowania prostych gier 2D. Jednak The Games Factory można wzbogacać o szereg pluginów rozszerzających możliwości programu do tego stopnia, że możliwe staje się również projektowanie bardziej skomplikowanych gier, także 3D. Za pomocą The Games Factory można również tworzyć zwykłe aplikacje.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (demo): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:36, 13 Sty 2008

3D Game Studio 8

Program przeznaczony jest dla tych, którzy naprawdę pragną zająć się tworzeniem gier komputerowych. 3D Game Studio opiera się na dobrze przemyślanym procesie tworzenia gry - najpierw konstruowane są poszczególne obiekty, następnie tworzony jest tzw. poziom, który wraz z odpowiednim skryptem opisującym zachowanie obiektów dynamicznych i interakcję z użytkownikiem, tworzy grę. Chociaż słowo "skrypt" brzmi groźnie dla osób niezajmujących się programowaniem, to można z powodzeniem zacząć od wykorzystania prostych skryptów dostarczanych z programem. Do programu nawet w wersji trial dołączona jest bardzo dobra dokumentacja, dzięki której przy odrobinie wysiłku można w ciągu kilku dni zrozumieć zasady tworzenia skryptów.

Większość pracy z 3D Game Studio przypomina używanie typowego programu graficznego, z tym, że nie tworzy się prostej sceny z kilku obiektów, ale duży, złożony obszar gry. Tworzenie grafiki i elementów świata gry przeplata się z programowaniem fragmentów skryptu. Gdy gra jest już gotowa, wystarczy użyć opcji Publish, aby uzyskać finalną wersję dzieła - folder zawierający wszystkie pliki z danymi oraz plik wykonywalny, czyli gotową do dystrybucji grę.

Niestety, 3D Game Studio nie jest programem bezpłatnym. Jeśli jednak masz dobry pomysł na grę i jesteś zdecydowany ją wykonać, to 3D Game Studio może okazać się dobrym wyborem, zwłaszcza gdy brak pod ręką speca-programisty, który utworzy silnik graficzny. Jeśli nie jesteś zdecydowany, zainstaluj wersję próbną 3D Game Studio i sprawdź możliwości tego programu - naprawdę warto.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (trial): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Śro 19:05, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:42, 13 Sty 2008

DarkBASIC 1.13

W DarkBASIC-u można - o czym świadczy wiele przykładów - przygotować naprawdę różnorodne gry - od prostych gier zręcznościowych i logicznych, po strzelanki FPP, a nawet fabularne (cRPG). DarkBASIC początkowo sprawia raczej niekorzystne wrażenie - ale w trakcie pracy pokazuje całkiem duże możliwości.

DarkBASIC nie wymaga, co prawda, znajomości żadnego z klasycznych języków programowania (C, C++ czy Javy), ale do tworzenia gier za pomocą tego narzędzia niezbędne jest opanowanie specjalnego języka - prawda, że opracowanego specjalnie do tworzenia gier, ale opartego na nieśmiertelnym BASIC-u. Należy też pamiętać, że samo narzędzie nie wystarczy - przygotowanie dobrej gry w DarkBASIC-u i tak wymaga przebrnięcia przez wszystkie etapy takiego projektu i z reguły jest zadaniem dla kilku osób.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (trial): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:50, 13 Sty 2008

Genesis 3D 1.6

Genesis 3D to program (a raczej zestaw programów) podobny do 3D Game Studio. Tutaj również można przygotować grę za pomocą kilku programów do tworzenia postaci, obiektów i całych scenerii 3D.

Trzeba przyznać, że efekty, jakie można uzyskać w Genesis 3D, są naprawdę niebywałe. Jakość grafiki przypomina te najlepsze z gier FPP. Genesis 3D jest przeznaczony głównie do tworzenia i wyświetlania zamkniętych pomieszczeń (tak, tak - lochy, labirynty...) i nieco gorzej spisuje się w przypadku scenerii o dużych otwartych przestrzeniach.

Genesis 3D zawiera kilka programów umożliwiających przygotowanie zasobów graficznych na potrzeby gry. Actor Studio i Actor Viewer to dwie aplikacje służące do tworzenia i testowania postaci występujących w grze. Postacie można importować z plików MAX, wcześniej przygotowanych w klasycznym programie 3D. Actor Viewer pozwala sprawdzić, jak wygląda i zachowuje się utworzona postać. Trzecia aplikacja to World Editor. Jak sama nazwa wskazuje, jest to program służący do budowania scenerii 3D, czyli poziomów gry.

Genesis 3D pracuje w połączeniu z pakietami programistycznymi, a dokładniej - MS Visual C++ 6.0. Chociaż narzędzia graficzne umożliwiają przygotowanie postaci i poziomów, to sama gra musi zostać zaprogramowana w typowy sposób, oczywiście z wykorzystaniem bibliotek Genesis 3D. Oznacza to, jak w przypadku każdego SDK, konieczność zapoznania się z dokumentacją i wykonania wielu prostych prób, zanim będzie można rozpocząć tworzenie naprawdę sensownej gry. Wiedza programistyczna jest w tym przypadku niezbędna.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:00, 13 Sty 2008

RuneSword 2.5

To już zabawa w najlepszej postaci. RuneSword to system umożliwiający utworzenie gry fabularnej w ciągu kilkunastu minut, bez programowania i żmudnego modelowania obiektów. Oczywiście, taki prosty system ma swoje ograniczenia. Za pomocą RuneSword można przygotować grę w pełni funkcjonalną, ale obarczoną wieloma ograniczeniami. Grafika w takiej grze opiera się na bitmapach, brak trójwymiarowości i efektów świetlnych znanych chociażby z Genesis 3D. Wszystkie gry tworzone za pomocą RuneSword są do siebie dość podobne, chociaż przy odrobinie cierpliwości można utworzyć naprawdę ciekawą grę. Głównym elementem RuneSword jest aplikacja, w której przygotowujemy gry, czyli RuneSword Creator. Pierwszą grę można przygotować dosłownie w kilkanaście sekund - za pomocą specjalnego kreatora. Pierwsze wrażenie jest jednak trochę mylące. RuneSword Creator umożliwia utworzenie naprawdę zupełnie nowej gry, a poznanie wszystkich jego możliwości zajmie wiele czasu.

Prezentowany na zakończenie tego przeglądu RuneSword to system dla początkujących, którzy nie chcą zajmować się sprawami technicznymi, a po prostu przygotować interesującą fabułę. RuneSword jest bezpłatny, chociaż, aby zarejestrować się jako jego pełnoprawny użytkownik, należy wpłacić pewną kwotę na cele charytatywne.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Nie 18:28, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:04, 13 Sty 2008

XNA Game Studio Express 2.0


Microsoft XNA Game Studio Express to zestaw narzędzi wspomagających tworzenie multiplatformowych aplikacji multimedialnych. XNA opiera się o .NET Compact Framework i pozwala na tworzenie gier i aplikacji na platformę Windows i Xbox 360. Do działania wymagana jest instalacja DirectX SDK oraz Visual Studio C# Express. Współpraca z Xbox 360 wymaga subskrypcji XNA Creators Club.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Pobierz plik (freeware): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Nie 18:04, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:14, 13 Sty 2008

Zróbmy grę

Któż nie chciałby zostać twórcą gier komputerowych? Od dziś jest to bardzo proste! Program Zróbmy Grę pozwala każdemu dziecku stworzyć swoje pierwsze gry komputerowe.

W programie znajdziesz: różne scenerie, przeciwników, pułapki, bronie i bonusy, czyli wszystko co potrzebne, by zaprojektować i wykonać fajną grę. Łatwa i bezproblemowa obsługa sprawia, że programem mogą bawić się już najmłodsi!

Nowatorska tematyka, w połączeniu z atrakcyjną i wciągającą formą realizacji, pozwala połączyć rozrywkę gry na komputerze z rozwojem pomysłowości, wyobraĽni i zręczności dziecka!

- Do dyspozycji gotowe biblioteki scenerii, przeciwników, broni i bonusów!
- Super prosta i wygodna obsługa: wybierasz, umieszczasz i grasz!
- Doskonała zabawa w budowanie poziomów, wymyślanie zadań i niespodzianek!
- spełnisz Swoje marzenie - zostaniesz twórcą gier komputerowych!
- Teraz wystarczy pomysł i wyobraĽnia, by zrobić grę! Do dzieła!

Na płycie z programem znajduje się dodatkowo 6 gier zaprojektowanych przy pomocy programu!
Baw się świetnie tworząc gry – TO JEST NAPRAWDĘ PROSTE!

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]
Link do galerii : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Wto 13:32, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Miszcz
Administrator 1


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:27, 13 Sty 2008

The 3D Game Maker

The 3D Game Maker to zupełnie nowy produkt firmy Actualize, znanej przede wszystkim z serii Rally Championship, pozwalający na tworzenie własnych gier. Nie jest to skomplikowany program, w którym potrzebna jest wiedza z zakresu programowania lub graficzne umiejętności, lecz łatwe w użyciu narzędzie dla tych, którzy chcą przekonać się, jak w prosty sposób można stworzyć własna grę. Program sam prowadzi nas za rękę umożliwiając w kilku krokach stworzenie prostej gry, natomiast bardziej ambitnym „produkcjom” należy poświęcić więcej czasu. Program odznacza się niesamowitą prostotą obsługi oraz bardzo dużą bazą gotowych modeli i elementów z których można stworzyć wiele całkowicie odmiennych i widowiskowych gier.

Wystarczy wybrać rodzaj gry spośród dostępnych: shooter, przygodówka, wyścigi samochodowe i kosmiczne, symulator lotów, zręcznościowa platformówka lub RTS. Następnie trzeba wybrać scenerię, bohatera, broń, określić jego przeciwników i ich broni, pułapki i przeszkody na drodze, dokonać wyboru celów czy bonusów, preferencji własnych co do np: tytułu, oprawy rozpoczęcia i zakończenia, poziomu trudności, trybu gry jedno- lub dwuosobowej, a pod koniec szlifujemy to wszystko przypisując odpowiednie nazwy, kolory, rozdzielczości, dźwięki itp. 3D GameMaker jest programem posiadającym naprawdę ogromne możliwości, bowiem przy jego pomocy można stworzyć ponad 12 bilionów kombinacji, czyli różniących się od siebie gier. Przede wszystkim jest to jednak zabawa, a wszystko zależy od gracza i jego inwencji, w jaki sposób wykorzysta możliwości oferowane przez program.

- Losowy generator gier umożliwiający stworzenie gry w kilka sekund.
- Ponad 360 scenerii podstawowych z możliwością kreowania nowych.
- Ponad 500 w pełni trójwymiarowych obiektów, z możliwością przekształcania ich w wybrany sposób.
- Możliwość skanowania własnych obiektów lub ściągania ich z oficjalnej strony poświęconej grze.
- Około 320 dźwięków, możliwość ich modyfikacji lub dodawania własnych.
- Edytor miejsca, pozwalający na umiejscowienie przeszkód, wrogów, bonusów w dowolnie wybranym miejscu scenerii.

Link do strony producenta: [link widoczny dla zalogowanych]

Patch do programu - umożliwia pracę pod systemem Windows XP: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszcz dnia Pią 16:15, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin